mrbeauty mrbeauty .

mrbeauty

رفع دائمي موهاي زائد با ليزر

از بين بردن موهاي زاند بدن دردسرهاي فراواني به همراه دارد. هرچند روش‌هاي متنوع و مختلفي براي انجام اينكار وجود دارد؛ اما تقريبا تمامي اين روش‌ها، موهاي زائد را به طور موقتي از بين برده و با درد، سوزش، خارش و حساس شدن پوست همراه است. ليزر كردن موهاي زائد بدن يكي از راه حل‌هاي بسيار پرطرفدار و به شدت موثر است. حين ليزر كردن مو‌ي زائد، فوليكول موها هدف قرار گرفته و روند ساخت مو مختل مي‌شود. اين موضوع منجر به ريختن موهاي موجود و توقف رشد مجدد آن خواهد شد. ليزر مو‌هاي زائد به خانم‌ها و آقاياني كه به بهداشت و زيبايي پوستشان اهميت مي‌دهند پيشنهاد مي‌شود. در صورتيكه قصد ليزر كردن موي زائد را داشتيد حتما به كلينيك‌هاي پوستي معتبر و پزشكان متخصص مانند دكتر صراف مراجعه كنيد.


درباره ليزر مو


معرفي كلي و اشاره به موارد كليدي در مورد ليزر كردن مو‌ي زائد و نحوه عملكرد و پروسه انجام آن در متن زير انجام خواهد شد.

ليزر مو با استفاده از نور متمركز انجام مي‌شود كه موجب توقف در رشد مو‌هاي زائد بدن خواهد شد.
ليزر كردن مو‌هاي زائد از پرطرفدارترين عمليات غير جراحي انجام پذير در كلينيك‌هاي زيبايي است.
ليزر براي از بين بردن مو‌هاي زاند همه نقاط بدن حتي صورت قابل استفاده است.
از سال 1960 ليزر درماني شروع شده‌است و به طور تجاري از سال 1990در دسترس عموم قرار گرفته است.
ليزر كردن مو‌هاي زائد در سال 1995 مجوز غذا و داروي آمريكا را اخذ كرده است.
به طور ميانگين 6 تا 8 جلسه ليزر درماني مورد نياز است تا بهترين نتيجه به دست آيد.
دستگاه كندلا الكساندريت جنتل مكس پرو از به روز‌ترين دستگاه‌هاي ليزر مو است كه موجب به حداقل رسيدن درد و سوزش حين و بعد از ليزر مي‌شود. دكتر صراف با استفاده از دستگاه كندلا الكساندريت جنتل مكس پرو بهترين نتيجه را در كمترين زمان و حداقل سوزش پوست برايتان ممكن مي‌كند.
حدود 70% موارد ليزر كردن مو‌هاي زائد با نتيجه مطلوب به پايان رسيده است.
بهترين گزينه‌ها افرادي با پوست روشن و مو‌هاي تيره هستند، هرچند استفاده از دستگاه‌هاي جديد كارآيي لازم را براي افراد با پوست تيره يا مو‌هاي بور نيز دارد.


مراحل انجام ليزر


قبل از شروع ليزر، اوپراتور منطقه تحت درمان را به طور كامل تميز و خشك مي‌كند. اگر پوست حساسي داشته باشيد يا آستانه تحمل درد كمي داشته باشيد مي‌‌توانيد از پمادهاي بي‌حس كننده موضعي در ناحيه تحت درمان استفاده كنيد. استفاده از پماد‌هاي بي‌حس كننده موضعي مانند ليدوكائين موجب كاهش درد و سوزش حين ليزر كردن موي زائد مي‌شود. طي جلسه ليزر مو همه افراد حاضر در اتاق بايد عينك‌هاي مخصوصي بزنند تا از آسيب رسيدن توسط اشعه ليزر به بافت چشم خود جلوگيري كنند.بعد از تاثير ژل بي‌حسي (در صورت استفاده) اوپراتور با متمركز كردن اپليكاتورر روي پوست منطقه تحت درمان، ‌پرتو‌هاي ليزر را به فوليكول‌هاي مو مي‌تاباند. هرچقدر منطقه تحت درمان وسيع‌تر باشد جلسه ليزر درماني هم طولاني‌تر خواهد شد.


ليزر كردن موي زائد مناطق كوچك ممكن است طي چند دقيقه انجام شود در حاليكه ليزر كل بدن يا مناطق بزرگ ممكن است بيشتر از 1 ساعت زمان لازم داشته باشد.حين انجام ليزر حالت سوزشي شبيه به گزيدگي در پوست حس مي‌شود. ريشه مو‌ها تحت تابش نور ليزر و تحت تاثير انرژي تابش پودر شده و از بين مي‌رود.  همين امر موجب پراكنده شدن بويي شبيه به سولفور مي‌شود. در بعضي كلينيك‌هاي پزشكي براي ايجاد حس آرامش در بيمار با سوزاندن عود‌هاي آرامبخش هم فضا خوشبو مي‌شود و هم فرد تحت درمان با ريلكس كردن بدنش درد كمتري را تجربه خواهد كرد.

آماده سازي براي ليزر


قبل از شروع جلسات ليزر كردن موي زائد بايد با پزشك متخصص مشورت كنيد تا شرايط شما را براي انجام اين روش درماني بررسي كند. قبل از شروع درمان:

آفتاب نگيريد.
پوستتان را تحريك نكنيد.
مو‌هاي زائد را از ريشه نكنيد،‌فقط با استفاده از تيغ آن‌ها را بتراشيد.
از داروهاي ضد‌انعقاد خون استفاده نكنيد.
در صورت داشتن عفونت مانند تب‌خال ليزر با احتياط انجام مي‌شود.


كلام آخر


ليزر موي زائد يك روش دائمي براي خلاصي از شر مو‌هاي زائد است. با مراجعه به مطب دكتر صراف از خدمات ويژه در مطب ايشان بهره مند خواهيد شد. در مطب دكتر صراف اوپراتور‌هاي خانم و آقاي مجرب خدمات ليزر را به بيماران عزيز ارائه خواهند داد. استفاده از دستگاه كندلا الكساندريت جنتل مكس پرو زمان جلسات را كوتاه كرده و نتيجه را به حداكثر مي‌رساند. مطب دكتر صراف با سال‌ها تجربه در صنعت زيبايي براي ارائه خدمات در اين زمينه در دسترس شماست.

 

https://zibabeman.com/permanent-hair-removal-with-laser/


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۸ آذر ۱۴۰۱ساعت: ۰۸:۴۳:۲۴ توسط:hiva موضوع: نظرات (0)